HEADHUNTER
: REDEMPTION -
Poradnik | Autor - Radek
Developer
& Producent : Amuze / SEGA
Platforma : SEGA Dreamcast
Ilość bloków dla karcie pamięci : ?
Gra Obsługuje : Pad Liczba graczy : 1 Liczba GD-Rom : 1
Witam w opisie do wcale nie tak nowego łowcy głów. W porównaniu do pierwszej części doszło parę nowych rozwiązań, parę natomiast wyleciało. Po więcej informacji na ten temat zapraszam do recenzji. Polowanie czas zacząć.
Jack’s Headquarters – training area Grę zaczynamy jak Lezza X od miejscówki Jacka’a. Lewym analogiem poruszamy się natomiast prawym poruszamy kamerą, kwadratem wykonujemy przewrót, R1 odpowiada za namierzanie, a L2 to kucnięcie. Możemy też wykonywać gwiazdę po uprzednim naciśnięciu R1, kwadratu i wychyleniu lewej gałki w prawo lub lewo. D-pad odpowiada za mapę, wyposażenie, aktualne zadania oraz Code Breaker. Możemy też przylegać do ściany za pomocą klawisza L2. W rogu możemy znaleźć system IRIS, czyli okulary ;^ Obok strzelnicy znajdziemy też naboje. Proponuję parę lekkich ćwiczeń aby dobrze się zapoznać ze sterowaniem. Radzę też zwinąć apteczkę znajdującą się na platformie. Kiedy wszystko już obczaimy skorzystajmy z terminala (to cudo z narysowaną ręką) aby dowiedzieć się paru cennych informacji. Po wstawce filmowej wsiadamy na motor i ruszamy... tja jasne ;^)
Stern Weapons Facility Nie ma co owijać w bawełnę, czas zacząć imprezę! Zabierz amunicję leżącą przy zamkniętych drzwiach. Naciskając R1 możemy je zbadać. Wchodzimy po schodkach i rozwalamy proximity mines. Po wstawce aktywujemy terminal i zajmujemy się dwoma przeciwnikami (TIP: od przeciwników zawsze zabieraj amunicję!). Kierujemy się do otwartych drzwi, a po drodze możemy udać się po apteczkę do przebieralni. Rozwalamy dwóch przeciwników po cichu (pochodzimy od tyłu i naciskamy X) i wchodzimy na górę po schodach do Sector A. Tam czekam na nas 5 gości – wiadomo co zrobić. Strzelamy do beczki obok której znajduje się zejście na dół. Schodzimy na dół, ładny widok prawda? Po sprzątnięciu dwóch łebków udajemy się do Control Room i aktywujemy terminal. Sprzątamy dwóch gości i wracamy powrotem po drabince do Sector A. Wchodzimy przez nowo otwarte drzwi rozwalamy miny i jesteśmy w Sector B. Zajmujemy się 5 przeciwnikami i kierujemy się na prawo od wejścia do kontenerów na które możemy wejść, przeskakujemy przez nie i jesteśmy po drugiej stronie ogrodzenia. Wchodzimy do otwartego okna, zabieramy karabin, którego testujemy na przeciwniku znajdującym się na dole. Zabieramy ammo do karabinu i Power Cell, aktywujemy terminal który otwiera drzwi i robimy pożytek z karabinu na napierających przeciwnikach. Wsadzamy owego Power Cell’a do wielkiej maszynki elektrycznej znajdującej się na zewnątrz obok ciężarówek i po wstawce udajemy się schodami w dół w Weapons Research. Zabieramy wszystkie cenne przedmioty wraz z Researcher ID od trupka leżącego na ziemi i aktywujemy terminal oraz drzwi i trafiamy do miejsca gdzie już byliśmy wcześniej. Po uprzednim uporaniu się z oponentami odczytujemy kod na karcie ID i wpisujemy go na terminalu. Czas na małego bossa. Przeciwnik nie jest zbyt bystry choć broń ma niezłą. Cała potyczka polega najpierw na wyeliminowaniu jego 4 pomagierów, a potem ganiając się wokół kontenerów rozwalić głównego delikwenta. Czas na wstawkę.
Path to Below Po ciekawej sekwencji filmowej na której pojawi się stara znajoma ruszamy do akcji oczywiście jako Lezza. Wbijamy do windy i zjeżdżamy na dół. Zabijamy dwóch Migów i jesteśmy w szybie wentylacyjnym. Aktywujemy terminal i oraz urządzenie obok, aktywujemy sekwencję ABDE i most staje otworem. Rozprawiamy się z przeciwnikami, zabieramy znajdujące się tam rzeczy i ruszamy przez drzwi do następnego starcia z Migami. Strzelamy w beczkę obok kontenerów i zakręcamy znajdujący się tam zawór. Idziemy przed siebie uważając na płomienie. Za pomocą lornetki skanującej rozwalamy ścianę. W środku zabieramy upgrade broni oraz zakręcamy zawór. Zabijamy Migów i znów jesteśmy w szybie. Schodzimy po drabince uważając na płomienie. Omijamy przeszkodę trzymając się krawędzi gdzie nie ma barierki. Aktywujemy drzwi, w środku jest apteczka, pokrętło od zaworu i checkpoint. Przylegając do ściany przechodzimy do zaworu na którym używamy pokrętła podnosząc tym samym skrzynki blokujące drogę. Schodzimy schodkami w dół, zabijamy nadciągających przeciwników i walimy naprzód. Odkręcamy zawór przy drzwiach i wchodzimy do środka. Skanujemy zaczep na którym jest przymocowana skrzynia i strzelamy w nią. Włączamy terminal z checkpointem i oglądamy reklamy propagandowe Below, które wyglądają niczym reklamy teleturniejów z Polsatu ; ) Zabieramy apteczkę, naboje, skanujemy i rozwalamy kłodki blokujące drabinkę i schodzimy na dół. Zabijamy kilku Migów, skanujemy podpory trzymające wysięgnik i rozwalmy je, potem aktywujemy urządzenie sekwencją BDCE. Wchodzimy przez drzwi i kontaktujemy się z Jack’iem. Mała potyczka z przeciwnikami i ruszamy dalej. Wchodzimy przez drzwi, robimy użytek z broni. Po prawej stronie nie aktywnych drzwi wspinamy się po kontenerze i znajdujemy pierwszy Amuze Emblem „A” . Potem wchodzimy na kontener i skaczemy na pięterko, łapiemy się krawędzi i przechodzimy do terminalu który aktywuje drzwi.
Power & Recycling Idziemy prosto prosto prosto rozwalając Migów i schodzimy schodkami w dół. W kolejnym pomieszczeniu jest trujący gaz, a pozbywamy się go za pomocą strzału w szybę skutecznie go wywietrzając. Przy okazji odstrzelimy parę głów. Dalej w korytarzu znajdują się naboje do karabinu. Wchodzimy przez drzwi i długim korytarzem biegniemy do... następnych drzwi ; ) Ładny widok czyż nie? Zabijamy wszystkich, aktywujemy checkpoint po czym wchodzimy po schodkach do pomieszczenia i zabieramy Circuit Card. Kierujemy się na prawo od miejsca skąd zaczynaliśmy i aktywujemy terminal. Wracamy na główne podwórko i aktywujemy kartę na uruchomionej maszynie. Idziemy do otwartych drzwi i zjeżdżamy widną do Control Facility B1 skąd bierzemy Shockwave 5000, elektro-magnetyczny pistolet znaczy się ; ) Wychodzimy przez drzwi, strzałem w beczkę otwieramy przejście do pomieszczenia ze skrzynką magnetyczną, więc wiadomo co robić. Wchodzimy do otwartego pomieszczenia, robimy porządek z natrętami i zabieramy baterię która jest obok w pomieszczeniu za szybą. Używamy jej na urządzeniu ustawiając wartości: 20, 20, 30, -40, 100 i aktywujemy checkpoint. Biegniemy do otwartych drzwi. Po krótkiej rozmowie zabieramy Code Disc Level 1 i używamy terminalu. Wracamy do Yard F1. Schodami a potem drabinką udajemy się na górę, gdzie czeka nas mała potyczka z Migami. Naprzeciwko maszyny są drzwi z których korzystamy, lecz najpierw trzeba złamać kod. Jest to ciąg trzech kombinacji:
W środku znajdziemy Utility Belt, który powiększa zasobność kieszeni, amunicję oraz Adrenaline Booster. Po wyjściu kierujemy się na lewo do drzwi i wchodzimy do pomieszczenia koło schodów. Zabieramy apteczkę i jedziemy windą do Reactor Facility B1. Zabieramy Versatile Plastuque i ammo do karabinu po czym używamy terminala. Wracamy do Yard F1. Musimy zniszczyć trzy generatory. Zaraz po wyjściu na zewnątrz po lewej stronie jest drabinka, którą schodzimy w dół. Podkładamy plastik koło generatora i strzelamy weń. Wracamy na górę i zaraz obok schodów prowadzących na piętro po lewej stronie jest widoczny kwadrat na mapie. Skanujemy ścianę i podkładamy bombę po czym drugi Amuze Emblem z oznaczeniem M jest nasz. Wchodzimy na schody i naprzeciw nich jest dźwig z dwoma skrzyniami, skanujemy zaczep i strzelamy z elektro-magnetyka. Wchodzimy po skrzynce na górę, skanujemy szyb z wiatrakiem podkładamy bombę i drugi generator jest nasz + paczka plastiku. Po zejściu jest jeszcze jeden szyb wentylacyjny więc wiadomo co robić. Do trzeciego generatora dostaniemy się idąc po gzymsie i również rozwalając szyb wentylacyjny. Wracamy powrotem do Reactor Facility B1. Tam rozwalamy dwóch natrętów i schodzimy na dół. Wyłączamy gaz po prawej i bierzemy z pomieszczenia nową spluwę Jack-Hammer. Na tablicy mamy opisane które panele odpowiadają za włączanie określonego gazu więc problemów nie będzie. Potem wystarczy przejść skrzynkami i aktywować panel. W jednym pomieszczeniu znajduje się med-pack i terminal z checkpointem, drugim natomiast schodzimy w dół. Szybko rozprawiamy się z przeciwnikami i ruszamy do drzwi. Omijając przeszkody dostajemy się do generatora. Uruchamiamy terminal i doprowadzamy prąd za pomocą trzech pomp likwidując przy okazji Migsów. Korzystamy z terminala i przejściem dostajemy się do windy którą jedziemy na znane już na podwórko czyli Yard. Po wstawce czeka nas walka analogiczna do pierwszej więc nie powinno być problemów. Zabieramy Access Card i używamy ją na terminalu za mostkiem.
Tunnels to Manufacturing Wchodzimy do hali i po schodach do pomieszczenia z terminalem . Zabieramy stamtąd Code Disc Level 2 i używamy go na drzwiach na dole. Czas na haxy ; )
Po małej cut-scence ruszamy w głąb ścieków zbierając przy okazji amunicję do karabinu. Po krótkiej przechadzce będzie trzeba zeskanować kłódki na bramce. Trafiamy do sporego pomieszczenia gdzie musimy rozprawić się z hordą małych mechanicznych pająków. Odkręcamy zawór, korzystamy z terminala (checkpoint) i skanujemy ścianę. Podkładamy plastik i radzę odejść kilka kroków, bo po drugiej stronie czekają już Migsy. Przeskakujemy na drugą stronę mostku, zabieramy amunicję i trzymając się krawędzi dostajemy się na drugą stronę. Zeskakujemy na dół, bierzemy paczkę plastiku. Schodzimy po drabince i idziemy mostkiem. Po lewej stronie jest platforma z drabinką na górze. Skanujemy i strzelamy w zawias ją podtrzymujący. Bierzemy stamtąd amunicję do karabinu. Schodzimy na sam dół i podkładamy bombę obok ściany (widoczne na mapie) i rozwalamy wydostające się pająki. Teraz będzie trzeba trochę pomanewrować pomiędzy kontenerami a laserami. Aktywujemy terminal, bierzemy ammo do Jack-Hammera i rozwalamy kolejną ściankę. Łapiemy za apteczkę i czeka nas kolejna walka. Chowając się za kontenerami , czekamy na dobry moment aż przeciwnik zacznie przeładowywać broń – wtedy strzelamy na maxa! Bierzemy Fuse i aktywujemy go na panelu tak aby wagon nie torował przejścia po lewej, w odpowiednim momencie trzeba go wyjąć. Wchodzimy na górę po skrzynkach, aktywujemy kolejny panel, który usuwa przeszkodę. Schodzimy na dół, włączamy bezpiecznik i w momencie kiedy wagon nie toruje przejścia wyjmujemy go. Wchodzimy na górę.
Manufacturing Schodzimy na dół zabijamy trzech przeciwników i z pomieszczenia obok panelu bierzemy apteczkę i amunicję. Wsadzamy bezpiecznik do terminala obok windy i zjeżdżamy do Furnance B1. Załatwiamy Migsa i bierzemy Custom Shotguna. Wchodzimy przez drzwi do kotłowni czy czymś w tym rodzaju, wchodzimy po drabince i zabieramy kolejnego Fuse’a. Wracamy do Assembly Area F1, wyjmujemy bezpiecznik. Aktywujemy terminal z checkpointem i włączamy dwa panele bezpiecznikami. Dzięki kontenerom omijamy lasery i idziemy przez drzwi. Zajmujemy się przeciwnikami, zabieramy Blow-Out Gun i aktywujemy terminal. Za dużą bramą znajdujemy Anit-Toxin, który za chwilę się przyda. Idziemy do otwartych drzwi na piętrze. Jak tylko przejdziemy przez Side Room, aplikujemy Anti-Toxin i ruszamy w głąb gazu. Wchodzimy przez drzwi, zabijamy trzech oponentów, bierzemy dużą apateczkę. Przechodzimy przez okno do drugiego pomieszczenia, aktywujemy panel i wpisujemy ACDE. Łapiemy za Anti-Toxin i amunicję do karabinu. Aplikujemy toksyny i zabijając pojawiających się wrogów wracamy na główny plac. Przez główną bramę idziemy do windy i zjeżdżamy do Assembly Area F2. Aktywujemy dwa mosty i idziemy do drzwi po lewej. Robiąc uniki rozwalamy dwa działka. Dochodzimy do pomieszczenia gdzie zabieramy Anit-Toxin, naboje i Utility Belt. Aktywujemy checkpoint. Wracamy do wyjścia i kierujemy się do drzwi naprzeciwko. Używamy toksyny i rozwalając przeciwników do stajemy się do pomieszczenia z apteczką i Fuse’m. Włącamy go na panelu aby oczyścić korytarz z gazu po czym zabieramy go i wracamy do windy i zjeżdżamy do Assembly Area F1. Włączamy bezpiecznik w panelu koło drzwi z literą B. Na miejscu korzystamu z terminala i rozprawiamy się z przeciwnikami, zabieramy Chemical A oraz Bluepritn 1. Wchodzimy na schody i drabinką w górę. Musimy przedostać się przez platformy uważając na wydostające się płomienie. Załatwiamy Migsa z Shotgunem i bierzemy apteczkę. Schodzimy na dół zabierając Chemical B. Zakręcamy zawór i po schodach udajemy się do maszyny na której używamy zdobyte chemikalia. Wracamy do windy skąd udajemy się do drzwi A. Robimy co trzeba z wrogami i korzystamy z terminala. Udajemy się do pokoju za schodkami i aktywujemy laser oraz zabieramy Bluepritn B. Aktywujemy terminal obok lasera z numerem 2. Czas na zagadkę. Wzorując się na dość niewyraźnym rysunku próbujemy go odtworzyć na maszynie. Prawidłowa kombinacja to – F1, F3, G3, G4, H4, H5,F5, F9, D9, D8, B8, B7, C7, C6, D6 i D1. Udajemy się na dół do lasera z numerem 1 i wklepujemy – D8, D6, E6, E5, H5, H2, C2, C3, B3, B8. Dzięki temu zyskujemy nową broń RE 301 Reapeater. Wracamy do windy i udajemy się do drzwi z literą C. Zabijamy przeciwników i za pomocą paneli otwieramy drogę dalej. Zabieramy apteczkę i Navigation Unit. Idziemy po schodkach do modulatora i włączamy go. Częstotliwość wykazuje 204 i Atką samą wartość musimy uzyskać na maszynie nieopodal. Wpisujemy kombinację – A, B, D, F, G, potem A, B, C, D, E, G oraz B, C, E, F. Wracamy na główny plac zabierając ze sobą bezpiecznik. Rozprawiamy się z przeciwnikami i włączamy panel. Wracamy do windy i udajemy się do Furnance B1. Po uprzednim uporaniu się z przeciwnikami skanujemy głowicę (nr 8961) włączamy panel Fuse’m i wklepujemy numer głowicy. Wracamy do znanej kotłowni. Wykonując uniki załatwiamy gościa z rakietnicą. Udjemy się na drugą stronę mostku i bierzemy Code Disc 3. Aktywujemy terminal. Wracamy do zablokowanych drzwi zwracając uwagę na kocioł z napisem 150V.
Jesteśmy w Technical Center. Na maszynie wklepujemy kombinację : 20, 40, 60, 80,- 50 i droga jest wolna. Aktywujemy jeszcze terminal i wracamy na most po zabraniu Fuse’a z panelu. Po przejściu przez gzyms włączamy bezpiecznik, który aktywuje sterowaniem mostem. Czas na prawdziwego bossa ; ) Walka za trudna nie jest jak zna się odpowiednią strategię. Trzeba wyczekiwać na atak po czym zrobić unik i atakować od tyłu. Od granatów najlepiej uciekać, a kiedy przeciwnik zacznie się bawić ogniem najlepiej podążać za ogniem.
Ground Level Wreszcie do akcji wkracza Jack, choć nie na długo... i kurva gdzie ten motor ; ) Podążamy prosto zbierając amunicję i schodzimy na dół pod wiadukt. Rozprawiamy się z grupką chuliganów. Koło drabinki leżą granaty. Wchodzimy na górę i korzystamy z terminalu. Zabijamy kolejnych rebeliantów i schodzimy drabinką w dół. Z blokowisk można usłyszeć kłótnię małżeńską ; ) Przedzieramy się przez uliczki i drabinką w górę do kolejnego terminala. Dalej skanujemy kłódki i podnosimy apteczkę. Po cut scence czas na małą rozróbę. Nieopodal dużego kontenera znajdujemy pokrętło które używamy na zaworze obok krat.
Tunnels to Entertainment Powrót do Lezzy, grrr! ; ) Dość ciężki level trzeba przyznać. Wcielamy się w rolę snajpera i musimy ochraniać towarzyszkę broni. Sprawę ułatwia auto namierzanie, choć idealne nie jest. Kiedy uporamy się z tym zjeżdżamy po drabince i biegniemy wprost do drzwi. Aktywujemy terminal i schodzimy do kanałów. Mapa nie będzie dostępna z powodu wilgotności jednak tunele nie są skomplikowane, trzeba tylko uważać na co raz pojawiające się pająki. Gdy dojedziemy do końca zauważymy dziurę w ścianie, skanujemy ją i podkładamy bombę. Aktywujemy terminal i schodzimy na dół gdzie czeka nas potyczka ze sporą ilością pajęczaków. Dobrą metodą będzie rzucanie granatów jeśli są w jakiejś odległości. Zabieramy apteczkę, przekręcamy zawór i skanujemy zawias blokujący drabinkę po czym strzelamy weń. Na górze przedostajemy się po krawędzi na drugą stronę kontenerów. Przedzieramy się korytarzami likwidując pająki i przechodzimy przez drzwi gdzie czeka nas sekwencja filmowa. Po bolesnym upadku zabieramy amunicję do karabinu i rozprawiamy się z hordą pająków. Idziemy przed siebie i wspinamy się na wzniesienie. Przekręcamy zawór, zabieramy apteczkę i wracamy tam skąd spadliśmy ; ) Skanujemy dwa włączniki i strzelamy w nie z broni magnetycznej. Uruchamiany terminal i idziemy przez drzwi. Włączamy terminal i biegniemy przed siebie.
Entertainment Schodzimy na dół i skanujemy ścianę naprzeciw skrzynki elektrycznej. Podkładamy bombę i częstujemy znajdującą się tam skrzynkę z broni magnetycznej. Przechodzimy przez drzwi i kontaktujemy się z Jackiem. Aktywujemy terminal, zabieramy apteczkę i amunicję. Rozprawiamy się z Migsami i strzelamy w skrzynkę z magnetyka. Omijamy lasery używając skrzynek. Jesteśmy w Wild West Studio, zabieramy granaty i robimy porządki z kowbojami. Drzwi są chronione laserami a nad nimi są trzy symbole, które trzeba wyrzucić w stojącym nieopodal jednorękim bandycie. Kiedy już się uporamy z tym przechodzimy przez drzwi i jesteśmy w studiu gdzie kręcą pornosy ; ) zabieramy apteczkę i korzystamy z terminala. Czas na cut-scenkę! W kolejnym pomieszczeniu czeka nas prosta walka . Zabieramy od denata Code Disc 4 i wracamy do poprzedniego pomieszczenia. Używamy nowo zdobytej karty na drzwiach.
Aktywujemy terminal, rozprawiamy się z przeciwnikami i przedostajemy się przez lasery. Dostajemy się do studia filmowego gdzie prawdopodobnie Amerykanie kręcili lądowanie na księżycu ; ) W prawym rogu są przyciski, które aktywują drabinkę. Naciskamy drugi od skrzynki i czwarty. Zabieramy granaty i Utility Belt 3. Kierujemy się do biura ochrony przez Comunication Center. Aktywujemy terminal i za pomocą panelu włączamy jednorękiego bandytę. Wracamy do TV Control Room. Losujemy symbole na drzwiach i wchodzimy do środka. Zabieramy dużą apteczkę i upgrade gogli. Teraz za pomoc przycisku R3 możem włączać Enhanced Mode. Korzystamy z terminala i idziemy na prawo do kolejnych drzwi. Włączamy gogle (R3) i rozwalamy miny. Kierujemy się na prawo do bufetu. Witamy się z komitetem powitalnym i zabieramy granaty, amunicję i apteczkę. Idziemy do windy i zjeżdżamy do B1. Zaraz po lewej skanujemy ścianę i podkładamy bombę. Włączamy gogle, skanujemy skrzynkę i częstujemy ja z magnetyka. Teraz wracamy do pomieszczenia przed laserami. Koło terminala jest ściana, skanujemy ją, podkładamy bombę i robimy to samo co z poprzednią skrzynką. Amuze Emblem Z jest nasz tak samo jak weapon upgrade. Wracamy do pomieszczenia z bandytą zwracając uwagę na symbole nad drzwiami chronione laserem. Po wykonaniu co trzeba idziemy przez drzwi które prowadzą nas do Horror Studio. Czeka nas mała zagadka. Za biurkiem jest witraż z rysunkami słońca i księżyca, tak samo musimy ustawić obrazy, a obok tego biurka jest roślinka z wszystko mówiącą nazwą Green Herb ; ) W inwentarzu jest napisane, że konsumpcja może być szkodliwa hehe. Zabieramy Code Disc 5. W pomieszczeniu za dużymi drzwiami czekają lasery, więc radzę włączyć gogle. Wracamy do znanego miejsca. Schodzimy na dół po schodkach, włączamy gogle, skanujemy skrzynkę i walimy z magnetyka. Idziemy do drzwi z prawej i wklepujemy:
Rozprawiamy się z dwoma działkami, aktywujemy terminal i otwieramy drzwi gdzie czeka nas ciekawa scenka. Wracamy do Control Room’u gdzie czeka nas solidny boss ; ) Trzeba być ciągle w ruchu, bo przeciwnika jest bardzo szybki. Gdy wysyła swoje czerwone hologramy robimy szybki unik i pakujemy seryjkę z karabinu. W dalszej części walki będzie używał lasera i walił ogromną ilością hologramów, musimy czekać aż znów będzie atakował czerwonymi hologramami i wtedy atakować.
Stern Corporation HQ Jako Jack bierzemy udział w akcji rodem z Matrixa tylko filary się nie rozpadają ; ) Rozwalamy kogo trzeba, zbieramy amunicję i jedziemy windą na górę. Po wstawce korzystamy terminala i wchodzimy na dach. Czas na rozliczenie z przeszłością...
The Maze Studios Powrót do Lezzy. Budzimy się w celi bez jakiegokolwiek ekwipunku jednak nie na długo. W dwóch pozostałych celach znajdujemy apteczkę i IRIS (znaczy się ekwipunek). Przechodzimy przez bramę i korzystamy z terminala. Czeka nas mała przeprawa bez bariery, włączamy gogle (R3) i bez problemu przechodzimy dalej po uprzednim skorzystaniu z terminala. Teraz będzie trochę trudniej. Musimy zaliczać checkpointy uważając na laser i ogniste części podłogi które zmieniają się jak tylko cała gwiazda jest zapalona. Aktywujemy terminal, zabieramy karabin i naboje. W następnej sali musimy rozprawić się z hordą Migsów by na końcu zmierzyć się z wielkim pająkiem. Trzeba uważać na jego promienie lasera. Jak tylko zaatakuje robimy unik i pakujemy kule w tyłek.
Abandoned Subway System Jack teraz na serio wkracza do akcji więc pozostaje się tylko cieszyć. Podążamy korytarzem i schodzimy drabinką uważając na płomienie. Dochodzimy do opuszczonej stacji. Przestrzelamy kłodkę w bramce i schodzimy na tory. Zajmujemy się pajęczakami, zabieramy pokrętło od zaworu i baterie do maszyny. Zabieramy też przy okazji walającą się amunicję i wysadzamy ścianę w której znajdujemy granaty. Odkręcamy zawór i zabieramy kable. Wsadzamy bateryjkę do maszyny i włączamy prąd. Korzystamy z terminalu i przechodzimy przez wagon w którym są jeszcze reklamy ACN : ) Wysadzamy ścianę, otwieramy bramkę i aktywujemy przycisk strzałem z magnetyka. Schodzimy po drabince uważając na płomienie. Chowając się za filarami omijamy lasery i podkładamy bombę w trzecim pomieszczeniu po prawej stronie. Zabieramy pokrętło i używamy go na zaworze który uaktywnia filary, które chowają się po określonym czasie więc trzeba się spieszyć z przechodzeniem. Na końcu zabieramy amunicję i aktywujemy terminal. Schodzimy w dół uważając na płomienie. Rozwalamy pająki i biegniemy do końca korytarza po czym skanujemy przycisk na pociągu i strzelamy z magnetyka. Wchodzimy na peron i koło filaru jest drugi przycisk, włączamy gogle i po dobry rozglądnięciu się znajdujemy dwa pozostałe. Kierujemy się do wyjścia.
Research & Execution Podążamy korytarzem, likwidujemy dwóch łebków i aktywujemy drzwi. Czekamy aż laser zniknie i przechodzimy dalej. Idziemy do windy po prawej stornie i zjeżdżamy do Chemical Research B1. Zabijamy kogo trzeba i wchodzimy do pomieszczenia po prawej od wejścia. Zabijamy nieproszonego gościa i zabieramy Utility Belt 4 i Code Disc 6. Wracamy do windy uważając na działka. Łamiemy kod na panelu drugiej windy.
Jedziemy do Biomechanical Research B1. Zabijamy kogo trzeba i wchodzimy do pomieszczenia po prawej od wejścia. Zabieramy RE-ZX1 Compressor i Amuze Emblem o symbolu E. W pomieszczeniu po lewej czeka nas niezbyt miła scenka. Bierzemy apteczkę i aktywujemy terminal. Rozwalmy kłódki blokujące drabinkę i wczłapujemy się na górę. Podążamy szybem po czym schodzimy na dół i likwidujemy Migsów. Po scence aktywujemy drzwi terminalem i wracamy do Chemical Research B1 drzwiami z lewej. Zajmujemy się komitetem. W nowo otwartym pomieszczeniu znajdujemy Anti- Toxin którego aplikujemy po wejściu do korytarza z gazem. Zabieramy Remote Trigger i kolejny Anti-Toxin, aktywujemy terminal. Wracamy do Biomechanical Research B1 i podkładamy bomby pod dwie maszyny na korytarzu i detonujemy je znalezionym Triggerem. Windą jedziemy do Chief’s Office F1. Koło biurka leżą rakiety. Aktywujemy terminal i przechodzimy przez otwarte drzwi, zabieramy Research Memo A i B i Repeater RE-301. Włączamy terminal i windą wracamy do Biomechcnical Research B1 i przechodzimy przez frontowe drzwi. Rozwalamy działko, łapiemy za apteczkę i zjeżdżamy do Zoo B2, korzystamy z terminalu i ruszamy na spotkanie z bossem. Jest stosunkowo łatwy, najpierw z magnetyka rozładowujemy aktywne generatory, włączamy termowizję i prujemy z skubańca ile się da. Jak tylko wyjdą jego pomagierzy rozwalamy ich dorszu. Po walce ruszamy do wyjścia.
Liberty Idziemy za MW3M, rozwalając nadchodzące pająki dochodzimy do Liberty. Aktywujemy terminal i rozwiązujemy test na IQ : ) Kiedy zdobędziemy 135 punktów będziemy musieli pozbyć się dwóch pająków. Zabieramy dwa transmitery i aktywujemy je na drzwiach. Po scence korzystamy z terminala i mostem dochodzimy do windy. Jedziemy do Assimilation Chamber B1. Włączamy dwa przełączniki i uwalniamy Leeze. Jedziemy windą do Main Bus F1 i dostajemy się do pokoju prezydenckiego za pomocą aktywowanego terminala. Zabieramy przekaźnik i używamy go w Assimilation B1. Aktywowaną windą jedziemy do Central Processor B3. Czeka nas ciekawa scenka po której w pomieszczeniu obok kontaktujemy się z Lezzą. Zjeżdżamy do Synthesis Chamber B2, aktywujemy terminal po czym czeka nas potyczka z bossem. Z broni magnetycznej strzelamy w tył przeciwnika aby pozbawić go możliwości regeneracji. Potem standardowo walimy z karabinu. Po scence po raz kolejny wcielamy się w Lezze (gezzz). Windą dostajemy się do Co-Processor B3. Czekamy chwilkę aż laser zniknie i za pomocą termowizji przedostajemy się przez kolejne lasery. W pomieszczeniu rozprawiamy się z dwoma pająkami i używamy pozostawione przez nie bezpieczniki. Windą jedziemy do Core Anterchamber B4 po czym korzystamy z terminala. Za pomocą termowizji i planu nad drzwiami stajemy na odpowiednie płytki. Zabieramy dwa przełączniki i aktywujemy je na drzwiach. Czas na finalnego bossa, który okazuje się wielkim komputerem!. Strzelamy w osłonkę po czym walimy z broni magnetycznej. Aktywujemy terminale wklepując na nich proste kombinacje. Po kilku razach system pada, a nam zostaje oglądać końcowy filmik.