LAST
BLADE II : FINAL EDITION -
Poradnik | Autor - Rolly
Developer
& Producent : SNK Platforma : SEGA Dreamcast Ilość bloków dla VMU : 3 Gra Obsługuje : Pad, VMU, Vibration Pack, Arcade Stick Liczba graczy : 1 - 2 Liczba GD-Rom : 1
SPIS TREŚCI 1. Podstawy 2. Małe objaśnienia 3. Sekrety 4. Opis zagrań wszystkich postaci. 5. Handafuda 6. Kontakt i info
1.
PODSTAWY
Mam dla was poradnik do mojej ulubionej BITKI 2D - LAST BLADE 2. Zwróćcie
uwagę na tą grę bo naprawdę warto ! Mnogość zagrań, samurajski klimat i
miód po prostu emanują z tej pozycji SNK. No to jedziemy i miłej zabawy !
A, B, C, D - klawisze : A - słaba uderzenie (na padzie A), B - mocne
uderzenie (pad B), C - noga (pad X) i D - riposta czyli jakby counter, możesz
ją wykonać z pozycji stojącej, kucającej, podczas skoku (pad Y). Na DC także
pod L mamy Prowokacje, oraz pod R - Easy Special. Start - to pauza.
Bk
- Tył
Fw
- Przód
Dn
- Dół
Up - góra
HCF - Połowa kółka do przodu, czyli Bk DnBk Dn DnFw Fw
HCB
- Połowa kółka do tyłu, czyli Fw DnFw Dn DnBw Bw
QCF
- Ćwierć kółka do przodu, czyli Dn DnTw Tw
QCB
- Ćwierć kółka do tyłu,, czyli Dn DnBk Bk
A/B/C/D
- to znaczy obojętne A, B, C, lub D
ABCD
- A, B, C, i D naciśnij razem
A
B C - Naciśnij razem te trzy klawisze
Dobicia
- czyli gdy przeciwnik leży na ziemi (C, DnFw + B, Up + B, BIEG.)
Skok
- (H) UP
(H)
- Przytrzymaj chwilkę
(H)Fw
+ A B C - przytrzymaj te klawisze trzymając kierunek
Później
możesz - czyli dodatkowa przedłużająca kombinacja do wyżej wymienionego
ciosu
2.
MAŁE OBJAŚNIENIA
Bk+A : Very light attack
Dn+A
: Light low attack
Fw+B
: Very Heavy attack
Dn+B
: Heavy low attack
Fw+C
: Knockdown kick (MOŻNA UŻYĆ jako juggle sTARTER)
Dn+C
: Low kick
DnFw+C
: Knockdown sweap kick
Bk
: Blok ,możemy także wykonaćgo w powietrzu
Up
: Skok
Fw
Fw (trzymaj) : Bieg/Doskok
Fw
Fw (trzymaj) + A lub B lub C lub można także Dn+C, można od A lub B zacząć
Combo! : Bieg uderzenie
Bk
Bk : Odskok
Fw
Fw UpFw : Doskok i przeskok
Fw
Fw DnFw+C : bieg i podcięcie
C+D
: Rzut ( może być używany do przerwania ofensywy wroga, gdyż DOSKONALE
ODDANO CZAS REAKCJI)
B+C
: ta kombinacja powoduje, że w trybie Power cios jest nie blokowany a w Speed
mamy coś NA WZÓR Juggle Starter (możemy go łączyć z combosami).
Super,
Double Super - czyli Specjale słaby i silny.
Roll
: gdy jesteś na ziemi naciśnij Bk lub Fw wykonasz odturlanie w prawo albo w
lewo
Ground
Roll : gdy jesteś na ziemi naciśnij D - odzyskasz kontrolę nad postacią
Air
Recovery : naciśnij D gdy jesteś atakowany w powietrzu, odzyskasz kontrolę
FireBall
Recover : pamiętajcie, że Kuli energetycznych nie można zripostować, ale
można je zneutralizować wypuszczają w tym samym momencie też kulę
energetyczną !
TRYBY
: podczas wyboru postaci możemy wybrać 3 tryby walki i są one bardzo ważne:
P - Power Mode (czyli bez długich szybkich combosów ale za to zwiększona siła)
S
- Speed Mode (czyli długie szybkie combosy ale słabsze uderzenia i brak
mocnego specjala) pamiętajcie, że dodatkowe zagarnia które oddzieliłem słowem
"lub" możecie wykonać po wciśnięciu A B C + -> A B C i dalej
właśnie wymienione kombinacje ciosów.
EX
- Extra Mode (czyli mieszanka Speed i Power)
A
B C : Nowość ! Proste 3 hitowe combo, które nie było dostępne w LB 1,
dostał także je Musashi (SPEED/EX) !
Dn
Dn + A/B : Super Speed Combo Start (Speed/Ex), można tym zagraniem nieźle
pokombinować, dalsze sekwencje macie w liście ciosów !
A
B C A B C A B QCF + C : Standardowe Super Speed Combo !
COUNTER
: cios wyprzedzający cios wroga i przerywający jego ofensywę lub zaskakujący
go. Jest silniejszy niż normalnie zadany.
SUPER
CANCEL COMBO : Każda z postaci ma przynajmniej jedno takie Combo, ekran wtedy
EKSPLODUJE KOLOROWYMI PASKAMI. Popróbujcie sami je rozpracować, znam JE dla
wszystkich postaci ale nie chce wam odbierać przyjemności z gry :) Po prostu
podczas ciosu, wkładajcie special, oczywiście można je zaczynać wcześniej
od innych ciosów. Dla przykładu podam to dla KOIJRO : QCB + B,L (L czyli
Super : Dn DnBk Bk DnBk Fw + AB)
ENDING
ART : cios kończący ostatnią rundę, polega na przecięciu wroga w pół.
DRASTYCZNY I ZARAZEM MIŁY BAJER ! Można to wykonać przeważnie Superem i
mocnym ciosem. Postać zmienia także gest. Można przeciąć również wroga
w powietrzu a zostawi swoją używaną podczas walki broń!
JUGGLE
STARTER : tylko tryby SPEED I EX, wciśnij B+C, cios ten można łączyć z
combosami.
POWER
MOVE : tylko tryb power, wciśnij A+C
STUN
: chwilowy brak kontroli postacią, można wtedy WYKONAĆ NA NASZYM WROGIEM
SZEREG NIE DO ZATRZYMANIA ZAGRAŃ :) Można go uzyskać ciosami (np. Amano)
lub zasypując wroga gradem uderzeń, wtedy postać sama dostanie Stuna.
QUICK
COUNTER : podczas riposty (D) wciskamy szybko Dw+D.
3.
SEKRETY
Jeśli będziecie chcieli przygotuje też combosy ale jest ich sporo bo w tej
grze naprawdę można pomieszać no i DOCHODZĄ jeszcze juggle ! A oto bonusy
i moje rekordy ze Story Mode i Time Attack Mode:
Story mode : 988000 Punktów Time Attack : Najwięcej zabitych postaci - Kouryu 30
Kouryu : Na Kaede w wyborze postaci naciśnij C 10 razy, B 5 razy, i C 5 razy.
Original Kaede: Na Kaede, naciśnij C 9 razy, potem B 1 raz, i C 4 razy.
Kotetsu (żart) : Na Shingen, nacisnij C 5 razy, potem B 10 razy, i C 2 razy.
Graj lustrzanym odbiciem : Na Akari, C 8 razy, potem B 9 razy, potem naciskaj C aż usłyszysz głos!
Musashi (bonus z Last Blade 1 - VS) Tak powrócił z zaświatów,niestety tylko w trybie dla dwóch graczy,ale
dostał również nowe zagrania! !!!!!!
Dodatkowa sceneria walki (VS) Jest dostępna tylko w trybie dla dwóch graczy. To to na której panuje noc.
Dodatkowe stroje : Podczas wyboru postaci naciśnij zamiast A, klawisz Y.
Specjalne rozmowy postaci. Niektóre postacie są ze sobą powiązane i mają specjalne wejścia np.
Kaede-Moriya, Amano-Hibiki, Washziuka-Koijro itp. Nowe gesty mamy także po
wykonaniu ENDING ART oraz po wygraniu na Excellent.
Sekretne Zakończenie : Skończ grę bez kontynuacji.
Sekretne Zakończenie Hibiki : Zabij zanim skończysz grę 6 przeciwników w dowolnym trybie gry grając
HIBIKI.
Sekretne Zakończenie Lee : Skończ grę bez kontynuacji.
Zdjęcia i filmiki w Gallery Przechodź grę wszystkimi postaciami na dowolnym poziomie oraz w trybie
Handafuda.
4.
OPISY ZAGRAŃ WSZYSTKICH POSTACI.
============
AKARI ============
Card Zap: Bk + B Pounce: Dn + C (w powietrzu) Mid Air Throw: C + D (w powietrzu) Upwards Spin : Dn, Up + C (później możęsz) : Dn Up + C Demon Fireball : QCF + A/B Demon Bell : HCB + A Sleepy Counter: HCB + B Hello: HCB + C (zmienisz się w postać przeciwnika na ~ 5 sek.) Utter Wackyness: Bk Dn DnBk + A/B/C Teleporter: Fw Dn DnFw + A/B/C (później możesz) : Przytrzymaj A (później możesz) : Przytrzymaj B (później możesz) : Przytrzymaj C (później możesz) : Up + A (później możesz) : Up + B (później możesz) : Up + C (później możesz) : Dn + C Dobicia: C, DnFw + B Doom Centipede: Dn DnBk Bk DnBk Fw + AB [Super] Doom Parade: HCB HCB + B [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C +-> A B C +-> A B -> QCF + C lub C B -> QCF + A lub Dn + C A +-> BC A -> QCF + B lub Dn + C -> Fw + BC -> Doom Centipead
Super Cancel Combos:
============ AMANO ============
Big Swing: HCB + B (Możesz przytrzymać,po trzecim okrzyku Amano, cios jest
nieblokowalny a postać dostaje Stuna!) New!! Big Swing Cancel: HCB + B (szybko naciśnij D !, przerywa cios !) New!! Annoying Dash: Fw DnBk Fw + A/B Fast Whacking: Naciskaj szybko A (później możesz) : QCF + B Bottle hit: QCB + A (daje Stuna) Whirly Dash : DnFw + B (przytrzymaj podczas dobicia B, poźniej jest to
cios!!) New!! Uppercut: Fw Dn DnFw + C Special Throw : QCF QCF + C Counter Smack: HCB + C(counter i możesz coś później puścić..) Ultimate Raz Move: QCF + L (napełnia Power Meter !) New!! Dobicia: C, DnFw + B Super Swing: HCB HCB + AB [Super] Flying Thing: HCB HCB + A/B [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C +-> A B C +-> A B -> QCF + C lub C -> QCF + B lub Dn + C + -> BC -> QCF + B lub Dn + C -> Fw + BC -> Uppercut
============ HIBIKI ============
Slasher: QCF + A/B Energy Focus Taunt: L(H) (trzymając L przybywa nam pasek Power Meter !) New!! Dash Cutter: Fw Dn DnFw + B (możesz przytrzymać) Dodge: AB (unik ciosu) (później możesz) Fw + C (później możesz) Bk + C Counter Throw: HCF + C (później możesz) Fw + C (później możesz) Fw + C (troszke spużnij C,większe obrażenia!) (później możesz) Fw + C, B + C Reverse Thrust : Fw Dn DnFw + C Dobicia: C, DnFw + B Super Dash Cutter: Dn DnBk Bk DnBk Fw + AB [Super] Ultimate Slasher End: Fw HCF + B [Double Super] ( z bliska ) Ultimate Slasher: Fw HCF + B [Double Super] ( z daleka )
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C +-> A B C +-> A B -> QCF + C lub C B -> QCF + A lub Dn + C A +-> BC A -> QCF + B lub Dn + C -> Fw + BC -> S.D.Cutter
============ ORIGINAL KAEDE ============
Weird Shot: QCF + A/B Upperslash: Fw Dn DnFw + A/B (później możesz) : Fn Dn DnFn + A/B Triple Slash: QCB + A/B (może być jako juggle starter) Roll: QCB + C Air Throw : C+D (w powietrzu) Dobicia: C, DnFw + B Lightning Sword: QCB DnBk Fw + AB [Super] Lightning Dragons: QCB DnBk Fw + B [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C +-> A B C +-> A B -> QCF + C lub C B -> QCF + A lub Dn + C A +-> BC A -> QCF + B lub Dn + C -> Fw + BC -> L.Sword ewentualnie - L.Dragons
============ KAEDE ============
Triple slash: QCB + A/B Lightning slash: QCF + A/B Air Lightning slash: (w powietrzu) QCF + A/B Lighting Uppercut: Fw Dn DnFw + A/B (póżniej możesz): Fw Dn DnFw + A/B Roll: QCB + C Instant Combo: HCF + C (może być jako juggle starter) Air Throw : C+D (w powietrzu) Dobicia: C, DnFw + B Super Sword: QCF QCF + AB [Super] Lightning Crash: QCB DnBk F + AB [Super] Lightning Dragon Sword: QCF QCF + B [Double Super] Dragon Crash: QCB DnBk F + B [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C lub C B -> QCF + A lub Dn + C A +-> BC A -> QCF + B lub Dn + C -> Fw + BC -> L.Crash ewentualnie D.Crash LUB ewentualnie
S.Sword
============ KAGAMI ============
Downward dive: (w powietrzu) Dn + C Upperwards slash: Fw Dn DnFw + A/B Fireball: QCF + A Firehand: QCF + B (później możesz): QCF + B Power Surge: QCB + C (napełnia Power Meter) Stab Grab: HCB + B Dobicia: C, DnFw + B Napalm Wave: Fw HCF + AB [Super] Flame Dive: (w powietrzu) HCF + AB [Super] Phoenix Dive: (w powietrzu) HCF + B [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C lub C B -> QCF + A lub Dn + C A +-> BC A -> QCF + B lub Dn + C -> Fw + BC -> Flame Dive
============ KOJIRO ============
Rapid Stabs: QCB + B Big Slash: QCB + A Ranged Slash: QCF + A/B Upwards Slash: Fw Dn DnFw + A/B Speed Dash: QCB + C (później możesz) : C Super Overhead: Fw + BC Super Unblockable: BC(H) (tylko POWER) Dobicia: C, DnFw + B Slasher Combo: Dn DnBk Bk DnBk Fw + AB [Super] Ultimate Stab/Ultimate Unblockable : Dn DnBk Bk DnBk Fw + B [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C lub C B A -> QCF + C lub Dn + C A +-> Fw + BC -> A B -> QCF + B lub Dn+C-> Fw+BC-> Slasher Combo ewentualnie S.Overhead->U.Slash ewentualnie S.Overhead -> S.Combo (tylko w narożniku)
============ LEE ============
Energy Focus : L (przytrzymaj, nawet niezłe nie możesz być zaskoczony ORAZ
odnawia życie!) Fan Dash: HCB + A/B [Super Cancel] (później możesz): HCF + B Upperkick: Dn(H), Up + B (później możesz) Dn(H) + B(możesz zakończyć po dowolnym uderzeniu) Dodge: AB (później możesz): A/B/C/D (później możesz): (H)Dn + C i potem --> (H)Dn + C C --> Dn + C --> Fw + C --> Dn + C -> Fw + C Rapid Kicks: QCB + C x 5 (chyba) Air Rapid Kick: (w powietrzu) QCB + C x 3 (chyba) Step on your Face: (w powietrzu) QCF + C Dobicia: C,Up+C Nuke Fan: Dn DnBk Bk DnBk Fw + AB [Super] Nuke Combo Rush: Dn Dnbk Bk DnBk Fw + B [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C lub C B A -> QCF + C lub Dn + C A +-> Fw + BC -> A B -> QCF + B lub Dn + C -> Fw + BC -> Nuke Fan (w narożniku)
============ MORYIA ============
Triple/Quad Slash Three: QCF + A/B x 3 (możesz dowolnie przerywać i kończyć
różnymi ciosami!!!) Triple/Quad Slash Two: QCF + A/B x 2 (później możesz) : Moon Slasher, Quick Slasher Triple/Quad Slash One: QCF + A/B x 1 (później możesz) : Moon Slasher, Quick Slasher Quick Slasher: QCB + A/B/C (później możesz) : x 2 A/B/C (naciskaj szybko, od razu po pierwszym
razie,zalicza tylko 1 hit) (później możesz) : A/B/C (trzymaj jak najdłużej, co zwiększa siłę
ciosu) (później możesz) : D (czyli Cancel, zatrzymanie ciosu) NEW!! Moon Slasher: Fw Dn DnFw + A/B (później możesz) : Fw Dn DnFw + B Teleporter: Bk DnBk Dn + A/B/C (późiej możesz) : A/B/C Dobicia: C, DnFw + B Multi Slasher: Fw HCF + AB [Super] Combo Rusher: Fw HCF + B [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C lub C B A -> QCF + C lub Dn + C A + -> Fw + BC -> A B -> QCF + B lub Dn + C -> Fw + BC -> Multi Slasher ewentualnie Combo Rusher [Ex]
============ ZANETSU ============
Knife Slash: QCF + A Laser Shot: QCB + B [Super Cancel] Invisibility: Bk Dn DnBk + A Knife Shot: (w powietrzu) QCF + A/B (później możesz): QCF + (A albo B wykonaj szybko) Face Dance: (w powietrzu) Dn + C (później możesz): Dn + C (co daje max 5 hit) Face Dance 2 : (w czasie juggle lub gdy wróg jest w powietrzu, tylko 1 hit)
NEW!! Upperkick slash: Fw Dn DnFw + C Teleporter: Fw Bk Fw + C (później możesz): QCB + A (później możesz także): QCB + B Cape Throw: (w powietrzu/ziemia) HCB + C Dobicia: C, DnFw + B, Knife Shot (w powietrzu) Mega Ranged Slasher: Fw HCF + AB [Super] Mega Cape Throw: QCB QCB + B [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C lub C B A -> QCF + C lub Dn + C A +-> Fw + BC -> A B -> QCF + B lub Dn + C -> Fw + BC -> M.R.Slasher
============ OKINA ============
Whirly Basket: HCB + A/B Turtle: QCF + A/B Taunt : L (to też cios) Speed Turtle : QCF + A/B (wyskakuje z koszyka około raz na 10 razy) New!! Mini Super Turtle : QCF + A/B (wyskakuje z koszyka około raz na 20 razy)
New!! Recover Turtle : QCF + C (odnawia życie !) Fishing Pole: Fw Dn DnFw + A/B/C Teleport: Bk Dn DnBk + A/B/C Upper Whirly Basket: HCB + C Dobicia: C, DnFw + B, HCB + A/B(tak to też dobija!), QCF + A/B (szybko !) Super Whirly Basket: HCF HCF + AB [Super] Super Turtle: HCF HCF + B [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C lub C B -> QCF + A lub Dn + C A +-> BC A -> QCF + B lub Dn + C -> Fw + BC -=> S.W.Basket ewentualnie Super Turtle
============ SHINGEN ============
Shell - kiedy jego ciało robi się metaliczne nie dostajesz obrażeń Shell Atacck: Bk + B (atak podczas Shell) Dash Grab: HCF + A/B/C Blitz: Fw Dn DnFw + A/B, Naciskaj kilka razy Heavy Slasher: QCB + A/B Elbow Rush: QCB + C (później możesz): QCB + C x 1 New!!! (później możesz): QCB + C x 2 New!!! (później możesz): QCB + A New!!! (później możesz): QCB + B New!!! (później możesz): QCF + B New!!! (później możesz): inne ciosy New!!! Dobicia: DnFw + C, C ,Rzut (łapiesz z ziemi ja wpadłem na to przypadkiem !) TAUNT!: L (b. słabe ale mimo to cios) Super Grab: HCB Fw + C (później możesz): HCF + A (później możesz): QCB + A (później możesz): QCB + B ((później możesz): HCB HCB + AB [Super] (później możesz): HCF + B (później możesz) QCB + A (później możesz) QCB + C (później możesz) Tiger Blitz: HCB HCB + C [Double Super] Tiger Dash: QCF QCF + AB [Super] (później możesz): HCB HCB + B (później możesz): HCF + B Super Counter: HCB Bk + AB [Super] Mega Throw: HCB HCB + AB [Super] Ultimate Throw: HCB HCB + B [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C lub C -> QCF + B lub Dn + C + -> BC -> QCF + B lub Dn + C -> Fw + BC -> Blitz z klawiszem B
============ SETSUNA ============
Sword Slash : QCF + A/B Uppercut : Fw Dn DnFw + A/B Huge Slash : QCB + B Lightning Defense : HCB + C poźniej możesz) : Stunner Stunner : HCF + C (RZUT - łapie WROGA z powietrza) Air Grab : Fw Dn DnFw + C Dobicia: C, DnFw + B Super Slasher : QCF QCF + AB [Super] Super Lighting Defence : HCB HCB + B [Double Super] (później możesz) : Supreme Death Supreme Death : QCB HCF + AB [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C lub C -> QCF + B lub Dn + C + -> BC -> QCF + B lub Dn + C -> Fw + BC -> Super Slasher ewentualnie Supreame Death
============ UNDEAD GUY (SHINKYO) ============
Super Slasher: Fw Dn DnFw + A/B, Naciskając A/B (zwiększysz siłę ciosu) Super Slasher Stop: Fw Dn DnFw + A/B później klep Up+B Throw Slash: QCB + A/B Naciskając A/B (zwiększysz siłę ciosu) Throw Slash Stop: QCB + A/B później klep Up+B Bite Dash: HCF + A/B Super Throw: HCB + C Dobicia: Up + B, C, Up +B (klep Up+B - daje 9 hit!) New!!! Diver: (w powietrzu) QCB + A/B Quisinart: QCF QCF + AB [Super] YOU ARE DEAD: QCF QCF + B [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C -> A B C -> A B -> QCF + C lub C -> QCF + B lub Dn + C -> BC -> QCF + B lub Dn + C -> Fw + BC -> S.Slasher z klawiszem B -> Quisinart ewentualnie YOU ARE DEAD
============ WASHIZUKA ============
One Rapid Stab: QCB + A/B Multi Rapid Stab: QCB + klep A/B Ranged Slash: Bk(H), Fw + A/B Upwards Slash: Dn(H), Up + A/B Dash Attack: Bk(H), Fw + C (później możęsz): QCF + C (poźniej możesz): QCB + C (poźniej możesz): QCB + B (poźniej możesz): Slasher Combo Super Unblockable: BC(H) Dobicia: C, DnFw + B Slasher Combo: Dn DnBk Bk DnBk Fw + AB [Super] Ultimate Stab/Ultimate Unblockable : Dn DnBk Bk DnBk Fw + B [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C lub C B -> QCF + A lub Dn + C A + -> BC A -> QCF + B lub Dn + C -> Fw + BC -> Slasher Combo ewentualnie Ultimate Unblockable
[Ex]
============ JOUZOH ============
Head Combo: (H)Fw,Bk,F+C potem QCF x 3+C (SPEED,EX) New!!!! Flamin Whack: QCF + A/B Sneeze: QCB + C Big Head: Fw Bk Fw + C Dash: QCF + C (nie możesz zostać znokautowany) Big Stomp: Fw Dn DnFw + A/B Air Big Stomp : Fw Dn DnFw + A/B (gdy wróg jest w powietrzu) New!! Big Throw: HCB + B (później możesz): QCF + B (szybko) (później możesz): QCF + B (wolniej) New!! (później możesz): QCF + B (średnio wolno) New!! (później możesz): QCF + B (wolno, zapala się ogień jest to najmocniejsze
uderzenie!!) New!! (później możesz): QCF + B,QCF + C (później możesz): QCF + C (później możesz): QCF + AB [Super] Big Counter: HCB + A (później możesz) : HCF + B (później możesz) : HCF + A (później możesz) : HCB HCB + AB [Super] (później możesz) : QCF + B [Super] Dobicia: Up + B, Bieg, Fw Dn DnFw + A/B Real Big Stomp: QCF QCF + AB [Super] Real Big Head Banger: QCF QCF + B [Double Super]
Super Speed Combo:
Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C lub C -> QCF + B lub Dn + C + -> BC -> QCF + B lub Dn + C -> Fw + BC -> Real Big Stomp
============ YUKI ============
Dashing Slash: Dn DnBk Bk + A/B Ice Bolt: Dn DnFw Fw + A/B Ice Uppercut : Fw Dn DnFw + A/B Ice Wall : HCF + C Instant Combo : HCB + C (później możesz) : Ice Uppercut WihRly End : (jeśli nie dobijemy to jest to cios) DnFw + B(H) New!!! Dobicia: C, DnFw + B,DnFw + B(H) New!!! Big Ice Stab : QCF QCF + AB [Super] (później możesz) : Naciskaj A Whirl Wind : QCB DnBk Fw + B [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C lub C B -> QCF + A lub Dn + C A + -> BC A -> QCF + B lub Dn + C -> Fw + BC -> Ice Uppercut z klawiszem B
============ KOURYU (boss) ============
Arrow Show: QCF + A/B (możesz trzymać zwiększysz siłę ciosu) Big Slash: QCB + C Quad Rusher: QCB + A/B x 1 Quad Rusher: QCB + A/B x 2 Quad Rusher: QCB + A/B x 3 Quad Rusher: QCB + A/B x 4 Mode Swap: BCD (zmiana trybu walki!) Dobicia: C, DnFw + B Fire Phoenix Super: (w powietrzu) Fw HCF + A [Super] Earth Slasher Super: Fw HCF + B [Super/Rzut] Water Tornado Super: Fw HCF + C [Super] Lightning Dragon Super: Fw HCF + D [Super] Ultimate End: Bk HCB + B [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C +-> A B C +-> A B -> QCF + C lub C -> QCF + B lub Dn + C +-> BC -> QCF + B lub Dn + C -> Fw + BC -> W.T.Super ewnetulanie L.D.Super ewentualnie Q.Rush x 2->F.P.Super [Ex] ewentualnie
Ultimate End [Ex]
Intermittent Geyser : Dn, DnFw, Fw+B The Menacer : Bk, BkDn, Dn, FwDw, Fw+A Cross Stance : Fw,Dw,FwDw+B (możesz trzymać zwiększysz siłę ciosu) Lights-Out Pillow Combo : (z bliska) HCF+B Focus Blast : QCB+A ( nabija Power Meter! ) 5 Star Throw : HCB+A Five Ring Meltdown : Fw HCF + AB [Super] Heaven's Peerless Blade : Fw HCF + B [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C lub C B A -> QCF + C
5.
HANAFUDA
Zasady
tej miłej gry karcianej są proste. Karty są podzielone na pary (te mrugające,
gdy wybierzemy jakąś z naszej tali) i je właśnie musimy zbierać.
Podzielone są one także na 4 grupy od najsilniejszych od góry do słabych
tych na dole. Im więcej zbieramy tych z grupy najsilniejszych tym mamy większą
szansę na zwycięstwo. Karty oraz punkty mamy objaśnione pod Klawiszami na
padzie (X,Y,L,R). Można także obrażenia łączyć w comba, jeśli czujemy,
że przyjdzie nam odpowiednia karta. A wtedy wykaszamy już 80% energii .
6.
KONTAKT I INFO
Mam nadzieje ,że poradnik się przyda amatorom jak i za awansowym graczom.
Według mojej skromnej opinii jest to najlepszy 2d fighter na DC, mimo, że
nie powala grafiką jak GGX, to jednak jest bardziej rozbudowanym i bardziej
klimatycznym tytułem ! Poradnik ten jest dostępny tylko na stronie www.SEGA.c0.pl i nie można go
wykorzystywać na żadnych stronach www bez mojej wiedzy ! JEŚLI CHODZI O
Last Blade 3, to jeszcze nic o nim nie wiadomo, ale modle się oby Playmore
nie skopało tej serii jak już to robi z KOF:( Warto polecić także równie
genialną cześć pierwszą Last Blade od SNK. No to pora zacząć grać :)