LAST BLADE II : FINAL EDITION  -  Poradnik  |  Autor - Rolly

  

 

Developer & Producent : SNK
Platforma : SEGA Dreamcast
Ilość bloków dla VMU : 3
Gra Obsługuje :
Pad, VMU, Vibration Pack, Arcade Stick
Liczba graczy : 1 - 2 Liczba GD-Rom : 1

SPIS TREŚCI

1. Podstawy
2. Małe objaśnienia
3. Sekrety
4. Opis zagrań wszystkich postaci.
5. Handafuda
6. Kontakt i info


1. PODSTAWY


Mam dla was poradnik do mojej ulubionej BITKI 2D - LAST BLADE 2. Zwróćcie uwagę na tą grę bo naprawdę warto ! Mnogość zagrań, samurajski klimat i miód po prostu emanują z tej pozycji SNK.

No to jedziemy i miłej zabawy ! 

A, B, C, D - klawisze : A - słaba uderzenie (na padzie A), B - mocne uderzenie (pad B), C - noga (pad X) i D - riposta czyli jakby counter, możesz ją wykonać z pozycji stojącej, kucającej, podczas skoku (pad Y). Na DC także pod L mamy Prowokacje, oraz pod R - Easy Special. Start - to pauza.

Bk - Tył

Fw - Przód

Dn - Dół

Up - góra

HCF - Połowa kółka do przodu, czyli Bk DnBk Dn DnFw Fw

HCB - Połowa kółka do tyłu, czyli Fw DnFw Dn DnBw Bw

QCF - Ćwierć kółka do przodu, czyli Dn DnTw Tw

QCB - Ćwierć kółka do tyłu,, czyli Dn DnBk Bk

A/B/C/D - to znaczy obojętne A, B, C, lub D

ABCD - A, B, C, i D naciśnij razem

A B C - Naciśnij razem te trzy klawisze

Dobicia - czyli gdy przeciwnik leży na ziemi (C, DnFw + B, Up + B, BIEG.)

Skok - (H) UP

(H) - Przytrzymaj chwilkę

(H)Fw + A B C - przytrzymaj te klawisze trzymając kierunek

Później możesz - czyli dodatkowa przedłużająca kombinacja do wyżej wymienionego ciosu


2. MAŁE OBJAŚNIENIA


Bk+A : Very light attack

Dn+A : Light low attack

Fw+B : Very Heavy attack

Dn+B : Heavy low attack

Fw+C : Knockdown kick (MOŻNA UŻYĆ jako juggle sTARTER)

Dn+C : Low kick

DnFw+C : Knockdown sweap kick

Bk : Blok ,możemy także wykonaćgo w powietrzu

Up : Skok

Fw Fw (trzymaj) : Bieg/Doskok

Fw Fw (trzymaj) + A lub B lub C lub można także Dn+C, można od A lub B zacząć Combo! : Bieg uderzenie

Bk Bk : Odskok

Fw Fw UpFw : Doskok i przeskok

Fw Fw DnFw+C : bieg i podcięcie

C+D : Rzut ( może być używany do przerwania ofensywy wroga, gdyż DOSKONALE ODDANO CZAS REAKCJI)

B+C : ta kombinacja powoduje, że w trybie Power cios jest nie blokowany a w Speed mamy coś NA WZÓR Juggle Starter (możemy go łączyć z combosami).

Super, Double Super - czyli Specjale słaby i silny.

Roll : gdy jesteś na ziemi naciśnij Bk lub Fw wykonasz odturlanie w prawo albo w lewo

Ground Roll : gdy jesteś na ziemi naciśnij D - odzyskasz kontrolę nad postacią

Air Recovery : naciśnij D gdy jesteś atakowany w powietrzu, odzyskasz kontrolę

FireBall Recover : pamiętajcie, że Kuli energetycznych nie można zripostować, ale można je zneutralizować wypuszczają w tym samym momencie też kulę energetyczną !

TRYBY : podczas wyboru postaci możemy wybrać 3 tryby walki i są one bardzo ważne:
P - Power Mode (czyli bez długich szybkich combosów ale za to zwiększona siła)

S - Speed Mode (czyli długie szybkie combosy ale słabsze uderzenia i brak mocnego specjala) pamiętajcie, że dodatkowe zagarnia które oddzieliłem słowem "lub" możecie wykonać po wciśnięciu A B C + -> A B C i dalej właśnie wymienione kombinacje ciosów.

EX - Extra Mode (czyli mieszanka Speed i Power)

A B C : Nowość ! Proste 3 hitowe combo, które nie było dostępne w LB 1,  dostał także je Musashi (SPEED/EX) !

Dn Dn + A/B : Super Speed Combo Start (Speed/Ex), można tym zagraniem nieźle pokombinować, dalsze sekwencje macie w liście ciosów !

A B C A B C A B QCF + C : Standardowe Super Speed Combo !

COUNTER : cios wyprzedzający cios wroga i przerywający jego ofensywę lub zaskakujący go. Jest silniejszy niż normalnie zadany.

SUPER CANCEL COMBO : Każda z postaci ma przynajmniej jedno takie Combo, ekran wtedy EKSPLODUJE KOLOROWYMI PASKAMI. Popróbujcie sami je rozpracować, znam JE dla wszystkich postaci ale nie chce wam odbierać przyjemności z gry :) Po prostu podczas ciosu, wkładajcie special, oczywiście można je zaczynać wcześniej od innych ciosów. Dla przykładu podam to dla KOIJRO : QCB + B,L (L czyli Super : Dn DnBk Bk DnBk Fw + AB)

ENDING ART : cios kończący ostatnią rundę, polega na przecięciu wroga w pół. DRASTYCZNY I ZARAZEM MIŁY BAJER ! Można to wykonać przeważnie Superem i mocnym ciosem. Postać zmienia także gest. Można przeciąć również wroga w powietrzu a zostawi swoją używaną podczas walki broń!

JUGGLE STARTER : tylko tryby SPEED I EX, wciśnij B+C, cios ten można łączyć z combosami.

POWER MOVE : tylko tryb power, wciśnij A+C 

STUN : chwilowy brak kontroli postacią, można wtedy WYKONAĆ NA NASZYM WROGIEM SZEREG NIE DO ZATRZYMANIA ZAGRAŃ :) Można go uzyskać ciosami (np. Amano) lub zasypując wroga gradem uderzeń, wtedy postać sama dostanie Stuna.

QUICK COUNTER : podczas riposty (D) wciskamy szybko Dw+D.


3. SEKRETY


Jeśli będziecie chcieli przygotuje też combosy ale jest ich sporo bo w tej grze naprawdę można pomieszać no i DOCHODZĄ jeszcze juggle ! A oto bonusy i moje rekordy ze Story Mode i Time Attack Mode: 


Story mode : 988000 Punktów
Time Attack : Najwięcej zabitych postaci - Kouryu 30 

Kouryu :
Na Kaede w wyborze postaci naciśnij C 10 razy, B 5 razy, i C 5 razy.

Original Kaede:
Na Kaede, naciśnij C 9 razy, potem B 1 raz, i C 4 razy.

Kotetsu (żart) :
Na Shingen, nacisnij C 5 razy, potem B 10 razy, i C 2 razy.

Graj lustrzanym odbiciem :
Na Akari, C 8 razy, potem B 9 razy, potem naciskaj C aż usłyszysz głos!

Musashi (bonus z Last Blade 1 - VS)
Tak powrócił z zaświatów,niestety tylko w trybie dla dwóch graczy,ale dostał również nowe zagrania! !!!!!!

Dodatkowa sceneria walki (VS)
Jest dostępna tylko w trybie dla dwóch graczy. To to na której panuje noc.

Dodatkowe stroje :
Podczas wyboru postaci naciśnij zamiast A, klawisz Y.

Specjalne rozmowy postaci.
Niektóre postacie są ze sobą powiązane i mają specjalne wejścia np. Kaede-Moriya, Amano-Hibiki, Washziuka-Koijro itp. Nowe gesty mamy także po wykonaniu ENDING ART oraz po wygraniu na Excellent.

Sekretne Zakończenie :
Skończ grę bez kontynuacji.

Sekretne Zakończenie Hibiki :
Zabij zanim skończysz grę 6 przeciwników w dowolnym trybie gry grając HIBIKI.

Sekretne Zakończenie Lee :
Skończ grę bez kontynuacji.

Zdjęcia i filmiki w Gallery
Przechodź grę wszystkimi postaciami na dowolnym poziomie oraz w trybie Handafuda.


4. OPISY ZAGRAŃ WSZYSTKICH POSTACI.


============
AKARI

============

Card Zap: Bk + B
Pounce: Dn + C (w powietrzu)
Mid Air Throw: C + D (w powietrzu)
Upwards Spin : Dn, Up + C
(później możęsz) : Dn Up + C
Demon Fireball : QCF + A/B
Demon Bell : HCB + A
Sleepy Counter: HCB + B
Hello: HCB + C (zmienisz się w postać przeciwnika na ~ 5 sek.)
Utter Wackyness: Bk Dn DnBk + A/B/C
Teleporter: Fw Dn DnFw + A/B/C
(później możesz) : Przytrzymaj A
(później możesz) : Przytrzymaj B
(później możesz) : Przytrzymaj C
(później możesz) : Up + A
(później możesz) : Up + B
(później możesz) : Up + C
(później możesz) : Dn + C
Dobicia: C, DnFw + B
Doom Centipede: Dn DnBk Bk DnBk Fw + AB [Super]
Doom Parade: HCB HCB + B [Double Super]

Super Speed Combos:

Dn Dn+A/B -> A B C +-> A B C +-> A B -> QCF + C
lub C B -> QCF + A
lub Dn + C A +-> BC A -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -> Doom Centipead 

Super Cancel Combos:

============
AMANO
============

Big Swing: HCB + B (Możesz przytrzymać,po trzecim okrzyku Amano, cios jest nieblokowalny a postać dostaje Stuna!) New!!
Big Swing Cancel: HCB + B (szybko naciśnij D !, przerywa cios !) New!!
Annoying Dash: Fw DnBk Fw + A/B 
Fast Whacking: Naciskaj szybko A
(później możesz) : QCF + B
Bottle hit: QCB + A (daje Stuna)
Whirly Dash : DnFw + B (przytrzymaj podczas dobicia B, poźniej jest to cios!!) New!!
Uppercut: Fw Dn DnFw + C
Special Throw : QCF QCF + C
Counter Smack: HCB + C(counter i możesz coś później puścić..)
Ultimate Raz Move: QCF + L (napełnia Power Meter !) New!!
Dobicia: C, DnFw + B
Super Swing: HCB HCB + AB [Super]
Flying Thing: HCB HCB + A/B [Double Super]

Super Speed Combos:

Dn Dn+A/B -> A B C +-> A B C +-> A B -> QCF + C
lub C -> QCF + B
lub Dn + C + -> BC -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -> Uppercut

============
HIBIKI
============

Slasher: QCF + A/B
Energy Focus Taunt: L(H) (trzymając L przybywa nam pasek Power Meter !) New!! 
Dash Cutter: Fw Dn DnFw + B (możesz przytrzymać)
Dodge: AB (unik ciosu)
(później możesz) Fw + C
(później możesz) Bk + C
Counter Throw: HCF + C
(później możesz) Fw + C
(później możesz) Fw + C (troszke spużnij C,większe obrażenia!)
(później możesz) Fw + C, B + C
Reverse Thrust : Fw Dn DnFw + C
Dobicia: C, DnFw + B
Super Dash Cutter: Dn DnBk Bk DnBk Fw + AB [Super]
Ultimate Slasher End: Fw HCF + B [Double Super] ( z bliska )
Ultimate Slasher: Fw HCF + B [Double Super] ( z daleka )

Super Speed Combos:

Dn Dn+A/B -> A B C +-> A B C +-> A B -> QCF + C
lub C B -> QCF + A
lub Dn + C A +-> BC A -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -> S.D.Cutter 

============
ORIGINAL KAEDE
============

Weird Shot: QCF + A/B
Upperslash: Fw Dn DnFw + A/B
(później możesz) : Fn Dn DnFn + A/B
Triple Slash: QCB + A/B (może być jako juggle starter)
Roll: QCB + C
Air Throw : C+D (w powietrzu)
Dobicia: C, DnFw + B
Lightning Sword: QCB DnBk Fw + AB [Super]
Lightning Dragons: QCB DnBk Fw + B [Double Super] 

Super Speed Combos:

Dn Dn+A/B -> A B C +-> A B C +-> A B -> QCF + C
lub C B -> QCF + A
lub Dn + C A +-> BC A -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -> L.Sword ewentualnie - L.Dragons 

============
KAEDE 
============

Triple slash: QCB + A/B 
Lightning slash: QCF + A/B
Air Lightning slash: (w powietrzu) QCF + A/B
Lighting Uppercut: Fw Dn DnFw + A/B
(póżniej możesz): Fw Dn DnFw + A/B
Roll: QCB + C
Instant Combo: HCF + C (może być jako juggle starter)
Air Throw : C+D (w powietrzu)
Dobicia: C, DnFw + B
Super Sword: QCF QCF + AB [Super]
Lightning Crash: QCB DnBk F + AB [Super]
Lightning Dragon Sword: QCF QCF + B [Double Super]
Dragon Crash: QCB DnBk F + B [Double Super]

Super Speed Combos:

Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C
lub C B -> QCF + A
lub Dn + C A +-> BC A -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -> L.Crash ewentualnie D.Crash LUB ewentualnie S.Sword 

============
KAGAMI
============

Downward dive: (w powietrzu) Dn + C
Upperwards slash: Fw Dn DnFw + A/B 
Fireball: QCF + A
Firehand: QCF + B
(później możesz): QCF + B
Power Surge: QCB + C (napełnia Power Meter)
Stab Grab: HCB + B
Dobicia: C, DnFw + B
Napalm Wave: Fw HCF + AB [Super]
Flame Dive: (w powietrzu) HCF + AB [Super]
Phoenix Dive: (w powietrzu) HCF + B [Double Super]

Super Speed Combos:

Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C
lub C B -> QCF + A
lub Dn + C A +-> BC A -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -> Flame Dive 

============
KOJIRO
============

Rapid Stabs: QCB + B
Big Slash: QCB + A
Ranged Slash: QCF + A/B
Upwards Slash: Fw Dn DnFw + A/B
Speed Dash: QCB + C
(później możesz) : C
Super Overhead: Fw + BC
Super Unblockable: BC(H) (tylko POWER)
Dobicia: C, DnFw + B
Slasher Combo: Dn DnBk Bk DnBk Fw + AB [Super]
Ultimate Stab/Ultimate Unblockable : Dn DnBk Bk DnBk Fw + B [Double Super]

Super Speed Combos:

Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C
lub C B A -> QCF + C
lub Dn + C A +-> Fw + BC -> A B -> QCF + B
lub Dn+C-> Fw+BC-> Slasher Combo ewentualnie S.Overhead->U.Slash
ewentualnie S.Overhead -> S.Combo (tylko w narożniku) 

============
LEE
============

Energy Focus : L (przytrzymaj, nawet niezłe nie możesz być zaskoczony ORAZ odnawia życie!)
Fan Dash: HCB + A/B [Super Cancel]
(później możesz): HCF + B
Upperkick: Dn(H), Up + B
(później możesz) Dn(H) + B(możesz zakończyć po dowolnym uderzeniu)
Dodge: AB
(później możesz): A/B/C/D
(później możesz): (H)Dn + C i potem
--> (H)Dn + C C 
--> Dn + C 
--> Fw + C 
--> Dn + C -> Fw + C 
Rapid Kicks: QCB + C x 5 (chyba)
Air Rapid Kick: (w powietrzu) QCB + C x 3 (chyba)
Step on your Face: (w powietrzu) QCF + C
Dobicia: C,Up+C
Nuke Fan: Dn DnBk Bk DnBk Fw + AB [Super]
Nuke Combo Rush: Dn Dnbk Bk DnBk Fw + B [Double Super]

Super Speed Combos:

Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C
lub C B A -> QCF + C
lub Dn + C A +-> Fw + BC -> A B -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -> Nuke Fan (w narożniku)

============
MORYIA
============

Triple/Quad Slash Three: QCF + A/B x 3 (możesz dowolnie przerywać i kończyć różnymi ciosami!!!)
Triple/Quad Slash Two: QCF + A/B x 2 
(później możesz) : Moon Slasher, Quick Slasher
Triple/Quad Slash One: QCF + A/B x 1
(później możesz) : Moon Slasher, Quick Slasher
Quick Slasher: QCB + A/B/C
(później możesz) : x 2 A/B/C (naciskaj szybko, od razu po pierwszym razie,zalicza tylko 1 hit)
(później możesz) : A/B/C (trzymaj jak najdłużej, co zwiększa siłę ciosu)
(później możesz) : D (czyli Cancel, zatrzymanie ciosu) NEW!!
Moon Slasher: Fw Dn DnFw + A/B
(później możesz) : Fw Dn DnFw + B
Teleporter: Bk DnBk Dn + A/B/C
(późiej możesz) : A/B/C
Dobicia: C, DnFw + B
Multi Slasher: Fw HCF + AB [Super]
Combo Rusher: Fw HCF + B [Double Super]

Super Speed Combos:

Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C
lub C B A -> QCF + C
lub Dn + C A + -> Fw + BC -> A B -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -> Multi Slasher ewentualnie Combo Rusher [Ex]


============
ZANETSU
============

Knife Slash: QCF + A
Laser Shot: QCB + B [Super Cancel]
Invisibility: Bk Dn DnBk + A
Knife Shot: (w powietrzu) QCF + A/B
(później możesz): QCF + (A albo B wykonaj szybko)
Face Dance: (w powietrzu) Dn + C 
(później możesz): Dn + C (co daje max 5 hit)
Face Dance 2 : (w czasie juggle lub gdy wróg jest w powietrzu, tylko 1 hit) NEW!!
Upperkick slash: Fw Dn DnFw + C
Teleporter: Fw Bk Fw + C
(później możesz): QCB + A
(później możesz także): QCB + B
Cape Throw: (w powietrzu/ziemia) HCB + C
Dobicia: C, DnFw + B, Knife Shot (w powietrzu)
Mega Ranged Slasher: Fw HCF + AB [Super]
Mega Cape Throw: QCB QCB + B [Double Super]

Super Speed Combos:

Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C
lub C B A -> QCF + C
lub Dn + C A +-> Fw + BC -> A B -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -> M.R.Slasher 

============
OKINA
============

Whirly Basket: HCB + A/B 
Turtle: QCF + A/B
Taunt : L (to też cios)
Speed Turtle : QCF + A/B (wyskakuje z koszyka około raz na 10 razy) New!!
Mini Super Turtle : QCF + A/B (wyskakuje z koszyka około raz na 20 razy) New!!
Recover Turtle : QCF + C (odnawia życie !)
Fishing Pole: Fw Dn DnFw + A/B/C
Teleport: Bk Dn DnBk + A/B/C
Upper Whirly Basket: HCB + C
Dobicia: C, DnFw + B, HCB + A/B(tak to też dobija!), QCF + A/B (szybko !)
Super Whirly Basket: HCF HCF + AB [Super]
Super Turtle: HCF HCF + B [Double Super]

Super Speed Combos:

Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C
lub C B -> QCF + A
lub Dn + C A +-> BC A -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -=> S.W.Basket ewentualnie Super Turtle 

============
SHINGEN
============

Shell - kiedy jego ciało robi się metaliczne nie dostajesz obrażeń
Shell Atacck: Bk + B (atak podczas Shell) 
Dash Grab: HCF + A/B/C
Blitz: Fw Dn DnFw + A/B, Naciskaj kilka razy
Heavy Slasher: QCB + A/B 
Elbow Rush: QCB + C
(później możesz): QCB + C x 1 New!!!
(później możesz): QCB + C x 2 New!!!
(później możesz): QCB + A New!!! 
(później możesz): QCB + B New!!!
(później możesz): QCF + B New!!!
(później możesz): inne ciosy New!!!
Dobicia: DnFw + C, C ,Rzut (łapiesz z ziemi ja wpadłem na to przypadkiem !)
TAUNT!: L (b. słabe ale mimo to cios)
Super Grab: HCB Fw + C
(później możesz): HCF + A
(później możesz): QCB + A
(później możesz): QCB + B
((później możesz): HCB HCB + AB [Super]
(później możesz): HCF + B
(później możesz) QCB + A
(później możesz) QCB + C
(później możesz) Tiger Blitz: HCB HCB + C [Double Super]
Tiger Dash: QCF QCF + AB [Super]
(później możesz): HCB HCB + B
(później możesz): HCF + B
Super Counter: HCB Bk + AB [Super]
Mega Throw: HCB HCB + AB [Super]
Ultimate Throw: HCB HCB + B [Double Super]

Super Speed Combos:

Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C
lub C -> QCF + B
lub Dn + C + -> BC -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -> Blitz z klawiszem B

============
SETSUNA
============

Sword Slash : QCF + A/B 
Uppercut : Fw Dn DnFw + A/B
Huge Slash : QCB + B
Lightning Defense : HCB + C
poźniej możesz) : Stunner
Stunner : HCF + C (RZUT - łapie WROGA z powietrza)
Air Grab : Fw Dn DnFw + C
Dobicia: C, DnFw + B
Super Slasher : QCF QCF + AB [Super]
Super Lighting Defence : HCB HCB + B [Double Super]
(później możesz) : Supreme Death
Supreme Death : QCB HCF + AB [Double Super]

Super Speed Combos:

Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C
lub C -> QCF + B
lub Dn + C + -> BC -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -> Super Slasher ewentualnie Supreame Death 

============
UNDEAD GUY (SHINKYO)
============

Super Slasher: Fw Dn DnFw + A/B, Naciskając A/B (zwiększysz siłę ciosu)
Super Slasher Stop: Fw Dn DnFw + A/B później klep Up+B
Throw Slash: QCB + A/B Naciskając A/B (zwiększysz siłę ciosu)
Throw Slash Stop: QCB + A/B później klep Up+B
Bite Dash: HCF + A/B
Super Throw: HCB + C
Dobicia: Up + B, C, Up +B (klep Up+B - daje 9 hit!) New!!!
Diver: (w powietrzu) QCB + A/B 
Quisinart: QCF QCF + AB [Super]
YOU ARE DEAD: QCF QCF + B [Double Super]

Super Speed Combos:

Dn Dn+A/B -> A B C -> A B C -> A B -> QCF + C
lub C -> QCF + B
lub Dn + C -> BC -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -> S.Slasher z klawiszem B -> Quisinart 
ewentualnie YOU ARE DEAD

============
WASHIZUKA
============

One Rapid Stab: QCB + A/B
Multi Rapid Stab: QCB + klep A/B
Ranged Slash: Bk(H), Fw + A/B
Upwards Slash: Dn(H), Up + A/B
Dash Attack: Bk(H), Fw + C
(później możęsz): QCF + C 
(poźniej możesz): QCB + C
(poźniej możesz): QCB + B
(poźniej możesz): Slasher Combo
Super Unblockable: BC(H)
Dobicia: C, DnFw + B
Slasher Combo: Dn DnBk Bk DnBk Fw + AB [Super]
Ultimate Stab/Ultimate Unblockable : Dn DnBk Bk DnBk Fw + B [Double Super]

Super Speed Combos:

Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C
lub C B -> QCF + A
lub Dn + C A + -> BC A -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -> Slasher Combo ewentualnie Ultimate Unblockable [Ex]

============
JOUZOH
============

Head Combo: (H)Fw,Bk,F+C potem QCF x 3+C (SPEED,EX) New!!!!
Flamin Whack: QCF + A/B
Sneeze: QCB + C
Big Head: Fw Bk Fw + C
Dash: QCF + C (nie możesz zostać znokautowany)
Big Stomp: Fw Dn DnFw + A/B 
Air Big Stomp : Fw Dn DnFw + A/B (gdy wróg jest w powietrzu) New!!
Big Throw: HCB + B
(później możesz): QCF + B (szybko)
(później możesz): QCF + B (wolniej) New!!
(później możesz): QCF + B (średnio wolno) New!!
(później możesz): QCF + B (wolno, zapala się ogień jest to najmocniejsze uderzenie!!) New!!
(później możesz): QCF + B,QCF + C
(później możesz): QCF + C
(później możesz): QCF + AB [Super]
Big Counter: HCB + A
(później możesz) : HCF + B
(później możesz) : HCF + A
(później możesz) : HCB HCB + AB [Super]
(później możesz) : QCF + B [Super]
Dobicia: Up + B, Bieg, Fw Dn DnFw + A/B
Real Big Stomp: QCF QCF + AB [Super]
Real Big Head Banger: QCF QCF + B [Double Super]

Super Speed Combo:

Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C
lub C -> QCF + B
lub Dn + C + -> BC -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -> Real Big Stomp

============
YUKI
============

Dashing Slash: Dn DnBk Bk + A/B
Ice Bolt: Dn DnFw Fw + A/B
Ice Uppercut : Fw Dn DnFw + A/B
Ice Wall : HCF + C
Instant Combo : HCB + C
(później możesz) : Ice Uppercut
WihRly End : (jeśli nie dobijemy to jest to cios) DnFw + B(H) New!!!
Dobicia: C, DnFw + B,DnFw + B(H) New!!!
Big Ice Stab : QCF QCF + AB [Super]
(później możesz) : Naciskaj A
Whirl Wind : QCB DnBk Fw + B [Double Super]

Super Speed Combos:

Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C
lub C B -> QCF + A
lub Dn + C A + -> BC A -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -> Ice Uppercut z klawiszem B

============
KOURYU (boss)
============

Arrow Show: QCF + A/B (możesz trzymać zwiększysz siłę ciosu)
Big Slash: QCB + C
Quad Rusher: QCB + A/B x 1 
Quad Rusher: QCB + A/B x 2
Quad Rusher: QCB + A/B x 3
Quad Rusher: QCB + A/B x 4
Mode Swap: BCD (zmiana trybu walki!)
Dobicia: C, DnFw + B
Fire Phoenix Super: (w powietrzu) Fw HCF + A [Super]
Earth Slasher Super: Fw HCF + B [Super/Rzut]
Water Tornado Super: Fw HCF + C [Super]
Lightning Dragon Super: Fw HCF + D [Super]
Ultimate End: Bk HCB + B [Double Super]

Super Speed Combos:

Dn Dn+A/B -> A B C +-> A B C +-> A B -> QCF + C
lub C -> QCF + B
lub Dn + C +-> BC -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -> W.T.Super 
ewnetulanie L.D.Super ewentualnie Q.Rush x 2->F.P.Super [Ex] ewentualnie Ultimate End [Ex]

============
MUSASHI (TYLKO DREAMCAST)
============

Intermittent Geyser : Dn, DnFw, Fw+B 
The Menacer : Bk, BkDn, Dn, FwDw, Fw+A
Cross Stance : Fw,Dw,FwDw+B (możesz trzymać zwiększysz siłę ciosu)
Lights-Out Pillow Combo : (z bliska) HCF+B
Focus Blast : QCB+A ( nabija Power Meter! )
5 Star Throw : HCB+A
Five Ring Meltdown : Fw HCF + AB [Super] 
Heaven's Peerless Blade : Fw HCF + B [Double Super]

Super Speed Combos:

Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C
lub C B A -> QCF + C
 

5. HANAFUDA
 

Zasady tej miłej gry karcianej są proste. Karty są podzielone na pary (te mrugające, gdy wybierzemy jakąś z naszej tali) i je właśnie musimy zbierać. Podzielone są one także na 4 grupy od najsilniejszych od góry do słabych tych na dole. Im więcej zbieramy tych z grupy najsilniejszych tym mamy większą szansę na zwycięstwo. Karty oraz punkty mamy objaśnione pod Klawiszami na padzie (X,Y,L,R). Można także obrażenia łączyć w comba, jeśli czujemy, że przyjdzie nam odpowiednia karta. A wtedy wykaszamy już 80% energii .


6. KONTAKT I INFO


Mam nadzieje ,że poradnik się przyda amatorom jak i za awansowym graczom. Według mojej skromnej opinii jest to najlepszy 2d fighter na DC, mimo, że nie powala grafiką jak GGX, to jednak jest bardziej rozbudowanym i bardziej klimatycznym tytułem !

Poradnik ten jest dostępny tylko na stronie www.SEGA.c0.pl i nie można go wykorzystywać na żadnych stronach www bez mojej wiedzy ! JEŚLI CHODZI O Last Blade 3, to jeszcze nic o nim nie wiadomo, ale modle się oby Playmore nie skopało tej serii jak już to robi z KOF:( Warto polecić także równie genialną cześć pierwszą Last Blade od SNK. No to pora zacząć grać :)

Stronki w necie:

www.playmore.co.jp

---------------------
AUTOR:
---------------------
(c) Copyright 2006 ROLLY