Under Defeat - Poradnik  |  Autor - Radek

 

Developer & Producent : G.Revolution
Platforma : SEGA Dreamcast
Ilość bloków dla VMU : 3
bloków i 7 bloków Replay
Gra Obsługuje : Pad, VMU, Vibration Pack, Arcade Stick, VGA
Liczba graczy :
1 - 2 Liczba GD-Rom : 1

Developer & Producent : G.Revolution

Witam w małym opisie do tej genialnej gry spod skrzydeł chłopaków z G.Revolution… Do opisu Rolly dodał także kilka filmów w których możecie zobaczyć jak radzić sobie z wrogimi jednostkami na pierwszych 4 poziomach. Zaczynamy od wideo-tutoriala z obsługi helikoptera - kliknij tutaj

Under Defeat dzieli się na 5 stage’ów:

- Bridgehead 1-1
Dość łatwy level na początek toczący się na jakimś wysuszonym pustkowiu. Niezbyt dużo wrogich jednostek, większość to jednostrzałowe helikoptery i czołgi jednak trzeba stosunkowo uważać na wieżyczki, większe czołgi i helikoptery, które strzelają potrójnymi pociskami. Sam boss jest niezbyt wymagający, wystarczy omijać serie pocisków i walić w baki z paliwem umieszczone po bokach. Do tego levelu nadaje się Cannon, a na samego boss’a można użyć Rocket.

Film z taktyką na w.w poziom - kliknij tutaj.

- Battleship 1-2

Ciekawy level toczący się na dobry początek w porcie, a kończący się na pełnym morzu. Tutaj atmosfera jest o wiele gęstsza za sprawą bardziej konkretnych przeciwników. Szczególnie trzeba uważać na statki zadokowane w porcie, bo nie dość, że na wyposażeniu mają po kilka sporych armat to i wyjeżdżają z nich czołgi z rakietnicami. Tutaj przydaje się broń specjalna.
Na pełnym morzu czeka nas potyczka z dwoma statkami wojskowymi z masą rakiet, karabinów i poplecznikami w postaci helikopterów. Tutaj przydaje się Cannon i Bomba.

Film z taktyką na w.w poziom - kliknij tutaj.

- Frontline 1-3

Bardzo dynamiczny level, w którym biorą udział także towarzysze broni, co prawda nie pomagają, ale robią fajne wrażenie i podkręcają atmosferę. Tutaj najlepiej wypada Vulcan. Jednostek jest dużo i trzeba szybko manewrować pomiędzy pociskami, zagrożenie stanowią czołgi z rakietnicami i bojowe helikoptery o dość solidnej wytrzymałości. W czasie levelu trafimy na sub-boss’a: olbrzymi wóz pancerny z masą karabinków samonaprowadzających i dużym działem. Na początek najlepiej pozbyć się małych działek, a potem zająć się głównym. Polecam Cannon’a do tego celu. Boss jest już bardziej niebezpieczny od poprzednich. Na początek trzeba zająć się skrzydłami, w pewnym momencie boss zleci w dół ekranu i trzeba będzie omijać zarówno i pociski jak i rakiety. Polecam użyć Cannon lub Vulcan.

Film z taktyką na w.w poziom - kliknij tutaj.

- Fortress 1-4

Bardzo sugestywny level z zamiecią zimową w tle. Widoczność jest bardzo ograniczona, więc radzę zwracać uwagę na celownik. Tutaj głównym zagrożeniem są zapory z karabinów, w szczególności trzeba uważać na te największe, ponieważ posiadają impuls elektromagnetyczny, który skutecznie spowalnia nasz helikopter. W dalszej części levelu występują militarne wagony uzbrojone po zęby. Cannon i Bomba będą przydatne. Boss jest czymś w rodzaju wieży strażniczej oczywiście z masą broni, czuły punkt posiada w reflektorze i to na nim trzeba skupić atak.

Film z taktyką na w.w poziom - kliknij tutaj.

- Graveyard 1-5

Najbardziej klimatyczny poziom z całej gry przypominający Warszawę za czasów II Wojny. Najbardziej złożony i najtrudniejszy zarazem. Zagrożenie stanowi samolot lecący wzdłuż rzeki, radzę używać w tym wypadku Cannon lub Rocket i walić po kolei w silniki. Następnie są militarne pociągi bojowe znane z wcześniejszego levelu i trzy samoloty bojowe, na nich radzę użyć Rocket, bo są dość wytrzymali i co raz przemieszczają się, więc trzeba być ciągle w ruchu i bacznie obserwować nadlatujące pociski. Głównym złym jest tutaj bojowy kolos z ogromną mocą rozrzutową, posiada szereg karabinów (dość wytrzymałych) czułym punktem jest tutaj lufa jednak dobrać się do niej można po uprzednim rozwaleniu czterech wielkich karabinów. Tutaj przydaje się Cannon, Vulcan i szczęście, które z pewnością będzie bardzo potrzebne.


Po przejściu gra na dowolnym poziome trudności odblokowują się nowe levele (2-1)
Przykładowo level 2-1 jest odbity lustrzanie, w levelu 2-4 jest inna pora roku itd.

Aby odblokować galerie wystarczy przejść grę na dowolnym poziomi trudności, po czym zrobić to samo z levelami 2-1.

W Under Defeat co każdą godzinę zwiększa się ilość kredytów:
2 Kredyty do 1 godziny gry
3 Kredyty do 2 godzin gry
4 Kredyty do 3 godzin gry
5 Kredytów do 4 godzin gry
6 Kredytów do 5 godzin gry
7 Kredytów do 6 godzin gry 
8 Kredytów do 7 godzin gry 
9 Kredytów do 8 godzin gry
Free Play (nieskończona ilość kredytów) powyżej 8 godzin gry

Jeśli wsadzimy płytkę z Under Defeat do napędu w komputerze będziemy mieli możliwość wybrania bonusowej tapety w różnych rozdzielczościach.